אריזה נכונה למעבר

טיפים ומאמרים

לוגו לקוח עדכונים |
  • העברת משרדי Facebook בישראל מרוטשילד ת״א למתחם שרונה, הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״מנורה מבטחים״ מתל-אביב לרמת-גן הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״טבע״ בעיר פתח-תקווה הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״HERBALIFE״ לעזריאלי חולון הסתיימו בהצלחה!

  • מעבר חברת פייפאל למגדל אלקטרה ת"א, הסתיים בהצלחה!

track לקוחות עסקיים track לקוחות פרטיים

אריזה נכונה – להובלה בטוחה

paper

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לשים לב אליהם בעת ההובלה, היא בטיחות הציוד שלכם. כולנו רוצים לקבל את הציוד שלנו חזרה כשהוא שלם, ללא נזקים וללא שריטות, אך כדי שזה יקרה, חשוב לשמור על מספר כללים. בשורות הבאות תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לשמירה על הציוד שלכם בצורה הטובה ביותר.

אריזה נכונה ובטיחותית

אם מדמים את תהליך ההובלה לבניית קיר לבנים, הרי ששלב האריזה יהיה המסד של קיר הלבנים. על המסד הזה יהיה בנוי הקיר כולו ולכן צריך לבנות אותו בצורה יסודית ומקצועית. כאן אין מקום לחפיפניקיות – אריזת הציוד שלכם צריכה להעשות תוך תכנון מקדים והשקעה של זמן ומחשבה.

אם החלטתם לארוז בעצמכם, הערכו לכך מבעוד מועד. לפחות שבוע לפני ההובלה, הכינו קרטונים שיספיקו לכל הציוד שלכם ולאחר מכן, החליטו מהי הדרך ההגיונית ביותר לארוז – את מה כדאי לארוז קודם, איך לארוז ציוד שביר, איך לסווג את הקרטונים השונים ומה להכניס קודם כל למשאית ההובלות.

אם החלטתם להעזר בשירותי הובלה עם אריזה, נחסך מכם הרבה מאד בלאגן וכאב ראש, אבל בכל מקרה מומלץ שתהיו באיזור כאשר האורזנים מטפלים בציוד שלכם. ודאו שהכל נארז בזהירות ובצורה מקצועית, עם חומרי אריזה חדשים ובטוחים.

חומרי אריזה

אריזת הציוד חייבת להיות באמצעות חומרי אריזה איכותיים ביותר. מכירים את התופעה הישראלית של  לאסוף קרטונים מהרחוב? ובכן… זה לא תמיד משתלם. חברות הובלות רבות מדווחות שאותם קרטונים הם הגורם מספר אחד לנזקים לציוד שלכם. הקרטונים הישנים לא תמיד עמידים ולעיתים נקרעים במהלך ההובלה וגורמים ללא מעט נזקים לציוד היקר. מומלץ מאד לרכוש קרטונים חדשים מחנויות לציוד משרדי או חנויות לדברי בית, או לרכוש אותם מחברת ההובלות עצמה.

מלבד הקרטונים, יש להצטייד בנייר דבק רחב ועמיד, שיאטום את הקרטונים בצורה מושלמת, כך שגם אם אתם עושים הובלה ביום הכי חורפי בשנה, אף טיפה לא תחדור את הקרטון. כמו כן, כדאי להצטייד בניילון בועות לשמירה על החפצים העדינים ובמדבקות צבעוניות לסימון הקרטונים השונים.

זקוק למידע נוסף? צוות ש.ה.מ הובלות בע״מ ישמחו לענות לכם על כל שאלה
מאמרים נוספים
delivery truck
מובילים בשבילך עולם ומלואו 03-9699212

תפריט נגישות