שירותי הובלה

טיפים ומאמרים

לוגו לקוח עדכונים |
  • העברת משרדי Facebook בישראל מרוטשילד ת״א למתחם שרונה, הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״מנורה מבטחים״ מתל-אביב לרמת-גן הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״טבע״ בעיר פתח-תקווה הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״HERBALIFE״ לעזריאלי חולון הסתיימו בהצלחה!

  • מעבר חברת פייפאל למגדל אלקטרה ת"א, הסתיים בהצלחה!

track לקוחות עסקיים track לקוחות פרטיים

המדריך הגדול להובלה קטנה

paper

יש לכם ארון או ספה להעביר? רכשתם מקרר ואתם מחפשים דרך זולה ונוחה להעביר אותו לדירתכם? הפסנתר תופס לכם מקום מיותר בסלון? אם כך, אתם זקוקים להובלה קטנה! אז איך מוצאים הובלה כזו, והאם המחיר שלה הוא באמת קטן, או שכדאי לכם להתחיל לחסוך מעכשיו? במאמר המאוד מושקע שלנו, אנו בחברת ש.ה.מ הובלות תמצאו את כל המידע ההכרחי על הובלות קטנות – הובלות של מספר חפצים בודדים, שממש לא צריך חברת הובלות שלמה בשבילם. בין אם אתם צריכים להוביל פריט בודד, ובין אם מדובר במספר פריטים המצריכים פירוק והרכבה, יש לנו את הפתרונות הטובים והנוחים ביותר עבורכם. חברת ההובלות שלנו באופן ספציפי מתמחה בין השאר גם במתן שירותי הובלות קטנות לדירות, למשרדים ולבתי עסק בכל רחבי הארץ. גם אם אתם גרים באילת וזקוקים להובלה לתל אביב, וגם אם אתם גרים ברמת הגולן וזקוקים להובלה לבאר שבע, אצלנו באתר תמצאו את כל הפתרונות. אנחנו שמים דגש על מתן שירות איכותי ומקצועי ומתגאים באלפי לקוחות מרוצים, שכבר הובילו עמנו ונשארו עם חיוך גדול על הפנים.אנחנו מציעים שירות מיוחד של הובלות קטנות לסטודנטים, במחירים נוחים המתאימים לכיס הסטודנט. אז אם נרשמתם ללימודים ואתם עוברים הרחק מהבית, כדאי לכם ליצור עמנו קשר, והציוד שלכם יגיע במהירות ובבטחה לדירה החדשה. איתנו לא תצטרכו לדאוג במהלך ההובלה, משום שאנחנו מקפידים על הובלות זהירות ובטוחות, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ובציוד החדיש ביותר.

אז בואו נתחיל: סטודנטים:

סטודנטים הם ללא ספק קהל היעד העיקרי להובלות באופן כללי, ולהובלות קטנות בפרט. הובלות קטנות לסטודנטים הן הובלות בעלות מאפיינים ייחודיים ושונים מאלה של הובלות דירה רגילות. הבה ונראה במה דברים אמורים.

מה מאפיין הובלות סטודנטים?

סטודנטים הם אוכלוסיה 'ניידת' באופן יחסי. מרבית הסטודנטים אינם נשארים לגור בבית ההורים, אלא עוברים לדירה חדשה, לרוב דירת שותפים. הסיבה לכך היא בדרך קבלה למוסד לימודים רחוק מהבית, או פשוט החלטה לעזוב את הקן החם ולצאת לחיים עצמאיים. לעיתים המעבר הוא דרסטי – מעבר מחיפה, למשל, לבאר שבע, או אפילו לאילת, או מעבר מהכפר לעיר הגדולה תל אביב.בכל מקרה, במרבית המקרים, סטודנטים אשר עוברים לדירות שותפים, צריכים להשלים ציוד בדירה החדשה. לעיתים עליהם לדאוג לריהוט החדר הפרטי שלהם, לעיתים מדובר באבזור המטבח בכמה כלים הכרחיים, כך שלרוב מדובר במספר מצומצם של פריטים, כגון ספה, שולחן עבודה, מזרון למיטה וכו'. לא מדובר כאן בציוד של משפחה, בחפצים שבירים וכן הלאה, אלא בהובלות פשוטות יחסית, שלעיתים מצריכות איזה פירוק או הרכבה פשוטה.

עלות הובלה קטנה לסטודנט

הובלות קטנות, הן באופן טבעי זולות יותר מהובלות דירה רגילות. הסיבה לכך היא שחברת ההובלות בדרך כלל לא תבצע את ההובלה במיוחד עבור אותו סטודנט, אלא תסנכרן מספר הובלות קטנות במקביל, כך שההובלה תהיה משתלמת לשני הצדדים. מחיר ההובלה תלוי בכמה משתנים:• מרחק ההובלה – מן הסתם, הובלה מאילת לצפון הרחוק תעלה יותר מהובלה בתוך גוש דן.

אך אין בכך כדי לומר שהובלה רחוקה תהיה בהכרח יקרה יותר, לעיתים הובלה מעיר לעיר תהיה זולה יותר מהובלה בתוך גוש דן הפקוק, או מהובלה למרחק גדול שנעשתה על הדרך יחד עם עוד מספר הובלות. חשוב לבדוק זאת מראש עם חברת ההובלות, יתכן שתופתעו.• סוג הציוד – זהו משתנה חשוב ביותר. מחיר ההובלה נקבע על פי המשקל של הציוד, הכמות של הציוד, הגודל של הציוד והמורכבות של הציוד. ציוד שמצריך פירוק והרכבה, כגון ספה, או לעיתים מקרר גדול במיוחד שלא עובר במשקוף, ייקר את ההובלה.• תאריך ההובלה – כמו בכל שוק, גם בשוק ההובלות יש תקופות 'חמות' יותר, ויש את עונת המלפפונים, בה הדרישה נמוכה יותר. התקופה החמה ביותר של ההובלות היא כמובן בחודשי הקיץ, בטח ובטח כאשר מדובר בהובלות לסטודנטים. הובלה בחודשי החורף תהיה בדרך כלל זולה יותר.

עכשיו, כמה מילים על הובלות "גדולות יותר"

הובלות קטנות הן הובלות של פריט בודד, או מספר פריטים בודדים. באופן טבעי, העלות של הובלות קטנות נמוכה מהובלות תכולה של דירה שלמה, או של משרד, אך אל תתנו לשם להטעות אתכם, הובלה קטנה היא לא תמיד במחיר 'קטן'. במאמר זה נסקור את המשתנים המשפיעים על עלות הובלות קטנות.

הובלות ציוד כבד

מחיר ההובלה נקבע במידה רבה על פי משקל הציוד המועבר. הובלת מקרר גדול, אינה שקולה להובלה של שולחן, למשל. הובלה שכזו מצריכה שימוש באמצעים לשינוע ציוד כבד, לעיתים אפילו שימוש במנוף, במקרים בהם הציוד כבד במיוחד, או גדול מכדי להעביר אותו בחדר המדרגות או במעלית.הנה מספר דוגמאות לעלויות הובלות קטנות של ציוד כבד, ברדיוס של עד 40 ק"מ. שימו לב שהמחיר משתנה בהתאם לקומה, במידה ואין מעלית:הובלת מקרר גדול (נפח 500-600 ליטר) :עם מעלית במקור וביעד – 250 עד 300 ש"ח.מעלית רק במקור / יעד – 300 עד 350 ש"ח.ללא מעלית – 300 עד 450 ש"ח.הובלת פסנתר:עם מעלית במקור וביעד – 500 עד 600 ש"ח.מעלית רק במקור / יעד – 600 עד 700 ש"ח.ללא מעלית – 700 עד 850 ש"ח.

הובלת רהיטים

הובלות קטנות של רהיטים הן בין ההובלות הנפוצות ביותר. הרבה מאד סטודנטים או צעירים שנכנסים לדירות שותפים, משתמשים בשירות זה, לצורך העברת ריהוט כגון ספה, שולחן עבודה, מיטה או מזרן.הנה מספר דוגמאות לעלויות הובלות קטנות של רהיטים, ברדיוס של עד 40 ק"מ:הובלת ספה (2+3):עם מעלית במקור וביעד – 200 עד 300 ש"ח.מעלית רק במקור / יעד – 300 עד 350 ש"ח.ללא מעלית – 300 עד 400 ש"ח.הובלת מיטה זוגית:עם מעלית במקור וביעד – 250 עד 350 ש"ח.מעלית רק במקור / יעד – 300 עד 400 ש"ח.ללא מעלית – 350 עד 450 ש"ח.

סיכום

ניתן לראות שמחיר ההובלה תלוי במידה רבה בסוג הציוד, במרחק של ההובלה וכן בתנאי ההובלה. הובלה עם מעלית תהיה זולה באופן משמעותי מהובלה ללא מעלית. כמו כן, במקרה של הובלה ללא מעלית, יש חשיבות לקומה ממנה מעבירים ולקומה אליה מעבירים. לעיתים קיימת תוספת של 50 עד 100 ש"ח לכל קומה נוספת בהובלה.לכן, בטרם אתם סוגרים עם חברת הובלות, רצוי מאד לבצע סקר שוק ולבדוק מהי העסקה הכדאית עבורכם ביותר. זכרו שמדובר בשוק שהמחירים בו די גמישים, כך שיש מקום להתמקח על המחיר המוצע לכם.

ובאופן כללי, כמה מילים על בחירת חברת ההובלה שלכם:

מרבית מעברי הדירה כרוכים בהובלה של ציוד רב, אך גם כאשר ההובלה היא בסך הכל של שניים או שלושה פריטים, או אפילו מקרר בודד, חשוב לבחור בחברת ההובלות הנכונה. שוק ההובלות רווי בחברות מקצועיות, לצד חברות חובבניות, לכן יש לבחור את חברת ההובלות בקפידה. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור נכון:

חברה מקצועית ובעלת מוניטין

כשתעמדו בפני בחירת חברת הובלות, סביר להניח שתעשו סקר שוק, ותמצאו שחברות שונות מציעות מחירים שונים. הנטייה שלנו, הישראלים, היא בדרך כלל ללכת על הזול ביותר, אבל כולנו יודעים שבסוף היום, הדברים הזולים הם אלה שעולים הכי הרבה.כשזה נוגע לבחירת חברת הובלות, חשוב מאד לבחור באופציה האיכותית ביותר, ולא באופציה הזולה ביותר. כמובן שממש לא חייבים לבחור בחברה שמציעה מחירים בשמיים, אך לא כדאי להתפתות ולבחור בחברה עלומת שם, שלא ממש התרשמתם ממנה לטובה.בקשו מהחברים הטובים המלצות לחברת הובלות שמבצעת הובלות קטנות ובמקביל, בדקו בגוגל מהן האופציות העומדות בפניכם, צמצמו את הבחירה לארבע עד חמש חברות, וחפשו אחר המלצות, או לחילופין ביקורות, שנכתבו על אותן חברות. כך תוכלו לקבל פחות או יותר תמונה אובייקטיבית על אותן חברות.

שירותים משלימים

הובלות קטנות יכולות לכלול ציוד יקר ערך, תרתי משמע, וכן ציוד גדול וכבד במיוחד, כגון פסנתר כנף, או מקרר גדול. לכן, ממש כמו במקרה של הובלות דירה רגילות, חשוב לבדוק שלחברת ההובלות יש אמצעים מתאימים להתמודד עם ציוד זה. כך למשל, חלק מן ההובלות מצריכות מנוף, אמצעי אריזה שחברת ההובלות תוכל לספק לכם וכן הלאה.דבר נוסף שחשוב לוודא, הוא אפשרות של הובלה עם ביטוח. אם אתם מובילים איזה מאסטר-פיס של ואן גוך, או אפילו מסך טלויזיה ענק ויקר, לא תרצו לקחת סיכון, ולכן כדאי להשתמש בשירות הביטוח של חברת ההובלות, כך שגם אם יגרם נזק כלשהו, אתם תוכלו להיות שקטים, כי את הפיצוי שלכם אתם תקבלו.

עלות ההובלה

חברת הובלות גדולה ומקצועית, המחזיקה במספר רב של משאיות מבצעת בדרך כלל מספר הובלות קטנות במקביל ולכן יש סיכוי גדול שתוכל להציע לכם מחירים אטרקטיביים במיוחד. לעיתים תצטרכו להתאים את עצמכם מבחינת התאריך, אך ללא ספק זה ישתלם לכם.ושוב, נחזור לעולם ההובלות הקטנות:כמו כל הובלה, גם הובלות קטנות כדאי מאד לתאם מראש ולא לחכות לרגע האחרון. אך לעיתים ישנם מקרים בהם אנו נזקקים לשירותי הובלות קטנות בדקה התשעים, ממש רגע לפני ההובלה עצמה. מה נעשה במקרים אלה ולמי כדאי לפנות? הנה כל הפרטים.

הובלות קטנות מהיום למחר

הובלות קטנות שמתבצעות מהיום שלמחר הן דבר מקובל ונפוץ. אמנם רוב האנשים מתאמים את ההובלה מספר שבועות, ואפילו חודשים מראש, אך להובלות קטנות מתאימות לקהל מסויים, שלעיתים קרובות נזקק לשירות זה ברגע האחרון.הקהל עליו אנחנו מדברים הוא קהל צעיר, בדרך כלל סטודנטים או צעירים, אשר מחפשים דירת שותפים במחיר הגיוני, וברגע שמוצאים אותה, חותמים על חוזה על המקום וזקוקים להובלה מהיום למחר. הדבר אופייני במיוחד לסטודנטים ולצעירים שעוברים לאיזור המרכז, במיוחד לתל אביב. כולנו מכירים את טירוף הדירות להשכרה בעיר, שם כמעט כל דירה שמוצעת להשכרה, נתפסת תוך מספר שעות, או תוך ימים ספורים במקרים אחרים.

למי לפנות?

אם אתם זקוקים להובלה קטנה בדקה התשעים, למשל להובלה של מקרר, של ספה, שולחן כתיבה או כל פריט בודד שאינו מצריך הובלה גדולה, אך מצד שני גם לא ניתן להעביר אותו באמצעות הרכב הפרטי, כדאי לכם לפנות לחברת הובלות אשר מתמחה בהובלות קטנות.שימו לב שחברת ההובלות אכן מתמחה בהובלות קטנות, ולא בהובלות רגילות או הובלות משרדים וכן הלאה. היתרון בחברה שכזו, היא בעיקר בזמינות ובמחיר. חברת הובלות קטנות תוכל בסבירות גבוהה מאד להציע לכם שירות של הובלות בדקה התשעים, משום שהיא מבצעת עשרות הובלות קטנות מדי יום.זוהי בדיוק הסיבה בגינה גם המחיר יצא לכם זול באופן משמעותי מאשר בחברת הובלות גדולה להובלות דירות וכו'. לעיתים ההבדלים הם של מאות שקלים.

אריזת הציוד

אם הציוד שלכם מצריך אריזה או עטיפה, על מנת למנוע נזקים ושריטות, מומלץ לפנות לחברת ההובלות ולוודא שהמובילים מגיעים עם אותם אמצעי אריזה מתאימים, כגון ניילון בועות, או ניילון עבה נצמד, שיגן על הציוד שלכם. מרבית החברות מציעות שירות שכזה, כחלק מההובלה, ללא תשלום נוסף.

זקוק למידע נוסף? צוות ש.ה.מ הובלות בע״מ ישמחו לענות לכם על כל שאלה
מאמרים נוספים
delivery truck
מובילים בשבילך עולם ומלואו 03-9699212

תפריט נגישות