אריזת דירה

טיפים ומאמרים

לוגו לקוח עדכונים |
  • העברת משרדי Facebook בישראל מרוטשילד ת״א למתחם שרונה, הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״מנורה מבטחים״ מתל-אביב לרמת-גן הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״טבע״ בעיר פתח-תקווה הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״HERBALIFE״ לעזריאלי חולון הסתיימו בהצלחה!

  • מעבר חברת פייפאל למגדל אלקטרה ת"א, הסתיים בהצלחה!

track לקוחות עסקיים track לקוחות פרטיים

חושבים מחוץ לקופסא בהובלת דירה

paper

נכון, הובלת דירה היא עסק מורכב, אך בואו נעצור לרגע, ננשום עמוק ונפשט את הדברים. הובלת דירה שנעשית בצורה מאורגנת ומחושבת, תהיה הובלה קלילה ופשוטה וממש אין צורך להכנס ללחץ בגללה. למעשה, ישנן הרבה מאד דרכים לייעל את תהליך הובלת הדירה שלכם ובכך נעסוק במאמר הבא.

לוח זמנים מסודר

הצעד הראשון שיעזור לכם להתארגן בצורה נכונה ומסודרת לקראת המעבר, הוא להכין לוח זמנים מסודר ומפורט, שעל פיו תפעלו בשבועות הקרובים. רשמו לפניכם את כל הדברים שיהיה עליכם לעשות: בירורים לגבי חברת הובלות, רכישת חומרי אריזה, אריזת הציוד וכן הלאה וקבעו תאריך מדוייק שבו תעשו את הדברים. כדאי מאד לא 'להלחיץ' את עצמכם בזמנים ולקחת טווחי בטחון של יום יומיים, על מנת שאם יצוץ משהו פתאומי, עדיין תוכלו לעמוד בזמנים.

בוחרים חברת הובלות

הצעד הראשון שלכם בתהליך של הובלת דירה, הוא כמובן לבחור חברת הובלות מתאימה כמו חברת ש.ה.מ הובלות. כדאי מאד להתכונן לשיחה עם חברות ההובלות השונות ולבדוק, למשל, כמה קרטונים פחות או יותר תכלול ההובלה, איזה ריהוט בדיוק תכלול ההובלה – עברו בחדרים השונים של הבית וספרו אחד אחד, כמה כסאות, כמה שולחנות, כמה מיטות וארונות. שימו לב שאם לא תדייקו במידע שתמסרו לחברת ההובלות, ביום ההובלה אתם תופתעו לשמוע שמחיר ההובלה גבוה ממה שסוכם ביניכם, ובצדק.

כמובן שחשוב לפעול על פי האינטואיציה שלכם ו'לסנן' חברות הובלות שלא נשמעות לכם רציניות או מקצועיות, וכן, גם את החברות שמפליגות במחירים, או כאלה שמציעות מחירים נמוכים מדי. לכו על משהו באמצע, ואם אתם מכירים מישהו שעבר דירה לא מזמן, בקשו ממנו המלצה לחברת הובלות טובה. שימו לב כי חברת ההובלות מחזיקה ברשיון הובלות פעיל.

אריזת הציוד שלכם

זהו כנראה השלב ה'מלחיץ' ביותר בכל תהליך הובלת הדירה. בדרך כלל אנחנו פשוט מתקשים להחליט ממה להתחיל. ההמלצה שלנו אליכם היא להתחיל כשבועיים לפני ההובלה, להכין חמישה שישה קרטונים גדולים ולארוז בהם את כל הציוד שאתם לא צריכים בשבועות הקרובים, כמו למשל בגדים שלא בעונה, מצעים, קופסאות שימורים, סירים, מגבות וכן הלאה. הניחו את הקרטונים בחדר צדדי, או במחסן, אם יש לכם, כך שלא יפריע לשגרת היומיום שלכם.

המשיכו את האריזה בהדרגה, כך שמצד אחד לא תהיה לכם עבודה קשה מדי, ומצד שני תגיעו ליום ההובלה כשאתם ארוזים ומוכנים.
בהצלחה כמובן!

זקוק למידע נוסף? צוות ש.ה.מ הובלות בע״מ ישמחו לענות לכם על כל שאלה
מאמרים נוספים
delivery truck
מובילים בשבילך עולם ומלואו 03-9699212

תפריט נגישות