אריזה למשרד

טיפים ומאמרים

לוגו לקוח עדכונים |
  • העברת משרדי Facebook בישראל מרוטשילד ת״א למתחם שרונה, הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״מנורה מבטחים״ מתל-אביב לרמת-גן הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״טבע״ בעיר פתח-תקווה הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״HERBALIFE״ לעזריאלי חולון הסתיימו בהצלחה!

  • מעבר חברת פייפאל למגדל אלקטרה ת"א, הסתיים בהצלחה!

track לקוחות עסקיים track לקוחות פרטיים

מדריכי הובלת דירה ומשרד

paper

בניגוד למעבר דירה, שהוא אירוע שגרתי ונפוץ, מעבר משרד הוא אירוע ייחודי לכל סוג של עסק. מעבר של משרד נובע בדרך כלל מהתרחבות או הצטמצמות של בית העסק, ובשני המקרים הפסקת פעילות העסק, העובדים ומתן השירות לתקופת המעבר הוא תהליך מרגש ומלחיץ. הובלות של משרד משתנה בהתאם לסוג העסק, ולכן מצריכה מומחיות מיוחדת מצד חברת ההובלה. חברת ייצור, למשל, מצריכה העברה של ציוד מכאני כבד, חברת הייטק מצריכה העברה של ציוד רגיש כגון מחשבים, מכונות וציוד אלקטרוני, חנות מצריכה העברה של סחורות מבלי לפגוע או לקמט אותן, וכיו"ב

כיצד לבחור חברת הובלה למשרד?

כאשר אתם נדרשים לבחור חברת הובלה להעברת המשרד, חשוב להקפיד על המאפיינים הבאים:

  1. 1.   כדאי להתייעץ עם קרובים ומכרים ולחפש מידע באינטרנט אודות המלצות על חברות. אם אינכם בטוחים בין מספר חברות, מומלץ להתעניין במידת הניסיון והמקצועיות שלהן הן באמצעות שיחה עם נציג השירות והן מהתרשמות מאתר האינטרנט של החברה.
    2.   יש לוודא כי החברה מתמחה בהעברה לסוג העסק שלכם וכי ברשותה הציוד המתאים. להעברה של חנות אופנה, לדוגמא, יידרשו קולבים, בעוד שלהעברת חברת הייטק יידרש ציוד לשמירה על הציוד והכבלים האלקטרוניים.
    3.   חשוב כי לפני החתימה על חוזה ההובלה יגיע נציג מטעם החברה למשרד, על מנת להעריך גם את מחיר ההובלה, גם את משך הזמן בו נדרש להשבית את העסק וגם ימליץ על שיטות אריזה לסוגי הציוד השונים שקיימים במשרד.
    4.   יש לוודא כי לחברת ההובלה יש ביטוח לא רק לנזק שעלול להיגרם לחלק מן הציוד, אלא גם לאובדן ההכנסות שעשוי להיות התוצר של נזק זה.
    5.   חשוב להחליט האם להשתמש בשירותי האריזה של חברת ההובלה או לארוז באופן עצמאי. שירותי האריזה הם בדרך כלל יקרים יותר, אך גם בטוחים יותר: חברות המתמחות באריזה מביאות עמן את הידע והציוד הנדרש כדי לארוז מכשירים אלקטרוניים, חומרי גלם, מכונות כבדות, ניירות רבים, וכיו"ב מבלי לפגוע או לבלגן אותם

טיפים להובלת המשרד

להלן מספר טיפים שיעזרו לכם, המנהלים, להעביר את המשרד בצורה היעילה ביותר, תוך רתימה נכונה של העובדים ואובדן מינימאלי של זמן עבודה.

  1. 1.   רצוי להכין תכנית הובלה מסודרת עוד לפני בחירת חברת ההובלות – על התכנית לכלול את כל המחשבים/מכונות, הציוד, והפריטים האישיים שיש להעביר, מאיזה חדרים/תאים הם עוברים ולאיזה חדרים/תאים, ומי אחראי על העברתם (חברת ההובלה, צוות העובדים, וכיו"ב). עותק של התכנית ישמש גם כמצע להצעת המחיר של החברות השונות וגם כדף הנחייה להעברה בפועל, על מנת לוודא שכל אחד מהקרטונים יגיע בדיוק לנקודת היעד.
    2.   הכינו מראש את כל הקרטונים ואת כל הציוד עבור חברת ההובלה. במידת הצורך ניתן לרתום את העובדים להעברת הציוד האישי והדברים הקטנים, ובכך להפוך אותם לחלק מהתהליך, במקום לספק לכולם יום חופש.
    3.   הקפידו מראש לארוז בנפרד ובאופן חסוי את כל החומרים הרגישים (ניירות ומידע דיגיטלי הכוללים תיקים אישיים, מסמכים כלכליים, לקוחות וכיו"ב) שלא הייתם רוצים שיגיעו לכל עין, והקפידו להעביר חומרים אלה בעצמכם.
    4.   ביום המעבר פנו את עצמכם מפגישות ומאירועים אישיים והקפידו להיות נוכחים בכל התהליך. ודאו כי העובדים משתפים פעולה וכי שלב האריזה והפינוי מתקדם במהירות. לאחר המעבר ודאו כי המובילים נשארים להרכיב את כל הארונות וכי חיבור והעלאת הדברים הדחופים מתבצעת במהירות, על מנת לחזור לעבודה בהקדם האפשרי. שיהיה לכם ולעסק שלכם מעבר קל ומהיר.

כמה מילים על הובלת דירה עם ביטוח

בחירה נכונה של חברת הובלות היא מילת המפתח בכל הנוגע למעבר דירה. חברת הובלות מקצועית תעשה את העבודה בצורה יעילה ומהירה, כך שאתם תוכלו לחזור לשגרה שלכם כמה שיותר מהר. שימו לב כי אתם מקבלים יחס אדיב לאורך כל התהליך ושאתם מדברים עם אנשים שזוכרים אתכם לא על המחיר. עדיף במקרה של בחירה בחברת הובלות להיות לקוח קצת טורדני מאחד שחושב שהוא "קול" וסומך בעיניים עצומות על חברת ההובלות.

הובלת דירה עם ילדים

אם אתם עוברים עם ילדים, חשוב לשתף את ילדים בתהליך המעבר מתחילתו. מומלץ לארוז את חפצי הילדים בשיתוף עמם, ולעשות זאת בשלב האריזה הסופי, על מנת שהילדים יוכלו ליהנות מסביבה נעימה ומוכרת עד הרגע האחרון. במקביל, רצוי לפרוק את חפצי הילדים בשלב ראשון, על מנת שיתרגלו לסביבה החדשה במהירות האפשרית. המעבר הוא הזדמנות לסדר מחדש את דברי הילדים. אם הם ממש יעזרו וייקחו חלק בסדר החדש מובטח לכם ילד שמודע יותר לסדר בחדר שלו (אפילו אם לזמן מוגבל.

הובלת דירה עם אריזה

בדומה לביצוע הובלה של משרדים הובלת דירה כוללת הרבה מאד חפצים. אנשים רבים מוטרדים ביותר משלב זה, שכן אריזת דירה לוקחת זמן רב וכן יש לעשות אותה בצורה מקצועית, על מנת למנוע מקרים לא נעימים של קרטונים קרועים וחפצים שבורים במהלך ההובלה. אז אם אתם עסוקים, או פשוט מעדיפים לוותר על שלב האריזה, תוכלו להיעזר בשירותי האריזה של חברת ההובלות. בדקו אם חברת ההובלות מציעה ללקוחותיה שירות הובלה עם אריזה. אנשי מקצוע מיומנים במלאכת האריזה יגיעו לביתכם מספר ימים לפני האריזה ויעשו את העבודה עבורכם. כמובן שחשוב ללוות את אנשי המקצוע ולוודא שהעבודה נעשית ביעילות וביסודיות

הובלת דירה עם ביטוח

גם אם בחרתם בחברת ההובלות היקרה ביותר, המומלצת ביותר, בעלת המוניטין הטוב ביותר, וגם אם ברור לכם שהחברה עושה את העבודה בצורה היעילה והמסורה ביותר, מדובר בבני אדם, ותקלות עלולות לקרות בכל שלב בדרך. אז אם אתם מובילים ציוד יקר ערך, וסביר להניח שזה המצב אם אתם מעבירים תכולה מלאה של דירה, לכו על הובלה עם ביטוח. זוהי הדרך הטובה והבטוחה ביותר להבטיח שאתם מכוסים בכל מקרה שלא יהיה. ודאו שכל הציוד מבוטח בצורה כוללת ומקיפה, ושהדבר מעוגן בחוזה מסודר מול חברת ההובלות

שלכם, חברת ש.ה.מ הובלות חברת ההובלות הטובה ביותר בישראל!

זקוק למידע נוסף? צוות ש.ה.מ הובלות בע״מ ישמחו לענות לכם על כל שאלה
מאמרים נוספים
delivery truck
מובילים בשבילך עולם ומלואו 03-9699212

תפריט נגישות