מנוף למעבר משרד

שירותי מנוף

לוגו לקוח עדכונים |
  • העברת משרדי Facebook בישראל מרוטשילד ת״א למתחם שרונה, הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״מנורה מבטחים״ מתל-אביב לרמת-גן הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״טבע״ בעיר פתח-תקווה הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״HERBALIFE״ לעזריאלי חולון הסתיימו בהצלחה!

  • מעבר חברת פייפאל למגדל אלקטרה ת"א, הסתיים בהצלחה!

track לקוחות עסקיים track לקוחות פרטיים

שירותי מנוף

hook

תחום ההובלות התפתח טכנולוגית רבות וכיום כל הובלה יכולה להיות פשוטה, מהירה ובטיחותית וכל זאת הודות לעזרתו של מנוף ההובלה. השימוש במנוף מתאים במיוחד לדירות בקומה גבוהה בבניינים בהם אין מעלית או להובלה של מוצרים גדולים שאינם עוברים בדלת כגון פסנתר. פעמים רבות הורדת חפצים בחדר מדרגות יוצרת בעיות רבות כגון פגיעות, שריטת הקירות או איבוד שיווי משקל והפלת ארגז שביר וכאן נראה בבירור הייתרון של המנוף.

מנוף הובלה מאפשר הורדת תכולת דירה ללא חשש מפן פגיעה בצורה הנוחה והמהירה ביותר. חברות הובלה רבות עברו לשימוש במנוף ולעיתים תכופות אף שיש מעלית בבניין עדיף יהיה להשתמש במנוף הובלה על מנת להעביר כמה שיותר חפצים בכמה שפחות זמן ומאמץ. מחירו של השכרת המנוף משתנה בהתאם לקומה ולמשך זמן העבודה.

ש.ה.מ הובלות משתמשת בציוד ההובלה המתקדם ביותר המיועד לציוד כבד ולכן מחזיקה גם היא מנופי הובלה כשהגדול מהם מתנשא עד גובה 48 מ´ והוא הגבוה בארץ, כמו כן בחברת ש.ה.מ הובלות ישנם מנופים אשר לא בנויים על רכב על כן ניתן למקמם במקומות שמנופים אחרים אינם מצליחים להתמקם, כל זאת על מנת להקל על המעבר של לקוחותיה ולספק את השירות הטוב ביותר. מנוף ההובלה יקל עד מאוד על כל מעבר ויבטיח הגעה בשלום של כל חפציכם היקרים.

זקוק למידע נוסף? צוות ש.ה.מ הובלות בע״מ ישמחו לענות לכם על כל שאלה
מובילים בשבילך עולם ומלואו 03-9699212

תפריט נגישות