מנוף של ש.ה.ם הובלות

טיפים ומאמרים

לוגו לקוח עדכונים |
  • העברת משרדי Facebook בישראל מרוטשילד ת״א למתחם שרונה, הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״מנורה מבטחים״ מתל-אביב לרמת-גן הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״טבע״ בעיר פתח-תקווה הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״HERBALIFE״ לעזריאלי חולון הסתיימו בהצלחה!

  • מעבר חברת פייפאל למגדל אלקטרה ת"א, הסתיים בהצלחה!

track לקוחות עסקיים track לקוחות פרטיים

להוביל עם מנוף – מתי, ואיך?

paper

ככל שאנחנו מתבגרים אנחנו צוברים פריטי ציוד רבים, גדולים וכבדים יותר. כאשר אנחנו מבקשים או נדרשים לעבור דירה, פריטים אלה מכבידים על המעבר והופכים אותו למסורבל ויקר יותר. חברות ההובלה משתמשות בשני שירותים על מנת להקל על סיבוך זה:
הראשון באמצעות מעליות משא שנמצאות בחלק מן הבניינים ובעיקר בבנייני עסקים ובניינים בהקמה. במרבית הבניינים לא קיימות מעליות משא ולכן יש צורך בפתרון השני:

מנוף אשר מניף משאות ישירות ממשאיות ההובלה דרך פתח החלון לתוך הדירה. הובלה עם מנוף היא דרך יעילה להעביר חפצים שפתח הדלת או מעבר המדרגות לא מספיק להם, או חפצים שלא ניתן לסחוב או להעביר בדרך אחרת לקומת הבניין הגבוהה (דוגמת פסנתר כנף או פריט אומנות גדול).

אנו בחברת ש.ה.מ הובלות אספנו בשבילכם כמה מאפיינים, יתרונות וחסרונות המנוף

מאפייני המנוף

  • המנוף מגיע כהתקן חיצוני המחובר למשאית מיוחדת. המשאית חונה מחוץ לחלון הנבחר בבית, וממנה מרכיבים ומתפעלים את המנוף
  • המנוף מסוגל להגיע עד גובה של 40-45 מטרים (גובה של הקומה ה-15 בבניין) תוך שהוא נושא 300 ק"ג בכל פעם.
  • מהירות המנוף היא גבוהה, ומהקרקע לשיא הגובה הוא מגיע תוך פחות מדקה. ניתן כמובן לשדרג את המנוף כך שיוכל להעביר משקל רב יותר או להגיע לגובה רב יותר, אך פתרונות אלה מייקרים את המחיר משמעותית כיוון שכמעט ואינם נפוצים בארץ.

יתרונות השימוש במנוף

לעתים, גם אם בבניין יש מעלית או אפשרות להעלות את החפצים ללא סיוע מנוף, עדיף להשתמש בשירות זה, מהסיבות הבאות:

  1. הובלות באמצעות מנוף היא בטוחה יותר לתכולת הבית, שכן הפריטים קשורים ומאובטחים מפני נפילה או מפני נזק שנגרם כתוצאה מההרמה או מהסחיבה.
  2. סיוע המנוף מקטין את הסיכוי שייגרם נזק לחדר המדרגות כתוצאה משריטות או חיכוכים של פריטי הציוד בקירות, בדלתות או בפנים המעלית.
  3. המנוף מהיר יותר ומסיים את ההעברה בזמן קצר משמעותית מאשר בסחיבה של המובילים.
  4. המנוף שקט יותר ובכך חוסך את ההפרעה וההטרדה לשכנים בעת המעבר.
  5. הובלה באמצעות מנוף היא לעתים גם חשובה יותר למובילים, מאחר והיא מסייעת להם להימנע מסחיבה ארוכה וממושכת שעלולה לפגוע בבריאותם.

חסרונות השימוש במנוף

בעוד שהשימוש במנוף הוא נוח ויעיל, הוא טומן שני חסרונות עיקריים:

  1. הפעלת המנוף אפשרית רק במקומות אליהם הוא נגיש, כלומר אזורים שבהם משאית ההובלה יכולה לחנות מחוץ לחלון הדירה, וניתן לעקוף כבלי חשמל, טלפון או צמחיה גבוהה הנמצאת בקו האווירי שבין משאית המנוף והפתח הייעודי.
  2. לא לכל חברות ההובלה יש שירות של העברה באמצעות מנוף, ולאילו שכן – מדובר בשירות יקר יחסית ולא תמיד משתלם.
    כיצד לבחור שירות הובלה באמצעות מנוף

באם החלטתם להשתמש בשירות הובלה באמצעות מנוף, עליכם לאתר את מפעיל המנוף הכדאי ביותר עבורכם. כדאי לשים לב למאפיינים הבאים:

  1. כמו בכל שאר הקשור להובלה, מומלץ לבחור חברה אשר זכתה להמלצות בקרב חוג המכרים שלכם במהלך השנים האחרונות. באם אינכם בטוחים בין מספר חברות, מומלץ לבדוק את מידת המקצועיות והאדיבות של החברה הן באמצעות אתר האינטרנט שלהם, והן באמצעות שיחה עם נציג השירות.
  2. חברה אחת שמספקת גם את שירותי ההובלה וגם את שירותי המנוף תהיה לרוב משתלמת יותר מהזמנה של חברת הובלה בנפרד ומפעיל מנוף בנפרד. כמו כן כדאי לוודא כי החברה מתמחה גם בפירוק ובהרכבה של הפריטים הגדולים על מנת לא לערב מפעיל נוסף תפעול המנוף חייב להיעשות על ידי מפעיל מקצועי בעל רישיון מקצועי ועמידה בתקני הבטיחות.
  3. מחיר שירות המנוף משתנה מאוד מחברה לחברה. המחיר הממוצע עומד על תוספת של 250 ₪ לשעת עבודה של המנוף (מעבר לתשלום על הובלת הדירה), עם תוספת לכל קומה מעבר לקומה רביעית.
זקוק למידע נוסף? צוות ש.ה.מ הובלות בע״מ ישמחו לענות לכם על כל שאלה
מאמרים נוספים
delivery truck
מובילים בשבילך עולם ומלואו 03-9699212

תפריט נגישות