טיפים ומאמרים

לוגו לקוח עדכונים |
  • העברת משרדי Facebook בישראל מרוטשילד ת״א למתחם שרונה, הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״מנורה מבטחים״ מתל-אביב לרמת-גן הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״טבע״ בעיר פתח-תקווה הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״HERBALIFE״ לעזריאלי חולון הסתיימו בהצלחה!

  • מעבר חברת פייפאל למגדל אלקטרה ת"א, הסתיים בהצלחה!

track לקוחות עסקיים track לקוחות פרטיים

ש.ה.מ – מומחים בפינוי ארכיונים ומחסנים

paper

פינוי של ארכיונים ומסמכים מחייב טיפול עדין בניירת והעברה שלהם לפי דרישות הלקוח בצורה מוגנת ומאובטחת. כדי לסיים את התהליך הרגיש הזה באופן מלא, יש צורך לפנות לחברה מקצועית שזו בדיוק ההתמחות שלה

חברת ש.ה.מ הובלות מרכזת מגוון רחב של פתרונות לוגיסטיים תחת קורת גג אחת. בין היתר, אחד השירותים המבוקשים ביותר על ידי החברה הוא פינוי של ארכיונים ומחסנים. אם בודקים כיצד בדיוק חברת ש.ה.מ הובלות מבצעת את הפינוי של הארכיונים והמחסנים, קל יותר להבין כיצד היא הפכה לאופציה המועדפת על לקוחות בכל רחבי הארץ.

מה מיוחד בפינוי ארכיונים ומחסנים?

יש כמה דברים שעליהם חובה להקפיד במהלך כל סוג של פינוי ארכיון. ראשית, צריך לוודא פינוי עדין של מסמכי הניירת. בגלל שמטרת הארכיון היא מלכתחילה לאחסן את המסמכים הרגישים ולשמור עליהם, חשוב להקפיד על טיפול עדין גם במהלך שינוע והובלה שלהם למחסן אחר. כמובן שהפעולה הזו מתבצעת לפי דרישות הלקוחות ובהתאם ללוח הזמנים שנקבע מראש.

שנית, פינוי מחסנים מחייב התמודדות עם סוגים שונים של ציוד ותכולה: החל מקרטונים וארגזים ועד קלסרים ומחברות. בשביל לפנות את המחסן ולשנע את התכולה והציוד ליעד חדש, חשוב להשתמש בצי רכבים מתאים ולגייס כוח אדם מיומן.

מתי צריך להזמין שירותי פינוי למחסנים?

שירות פינוי מחסנים של חברת ש.ה.מ הובלות מתאים גם ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות מסחריים. אצל לקוחות פרטיים, זה בדרך כלל נדרש אם עוברים דירה או מעוניינים לפנות את המחסן הקיים כדי להכניס אליו תכולה חדשה. אצל בעלי עסקים, פינוי מחסנים מתבצע אחת לתקופה מסוימת כדי שיהיה עוד מקום לאפסן מלאי, חומרי גלם, מוצרים חדשים, ניירת בירוקרטית וכן הלאה.

התזמון המתאים עבור שירותי פינוי ארכיון בכלל או פינוי מחסנים בפרט תלוי בלוח הזמנים של המעבר. אם למשל רק רוצים לתאם שירות פינוי למחסנים כדי לייצר עוד מקום אחסון בחצר של הבית, ניתן לגלות גמישות בלוח הזמנים ולקבוע את התאריך הקרוב ביותר לפי הזמינות של חברת הובלות. אבל אם צריך לפנות מחסן או ארכיון בגלל דרישות מסחריות של בתי עסק וחנויות, יכול להיות שההתראה תהיה קצרה יותר.

מה ההבדל בין שירותי פינוי למפעלים גדולים לעומת מחסנים קטנים?

כל שירות פינוי, הובלות, שינוע ואחסון מחייב שימוש בארגז כלים אחרים לגמרי. הדוגמא הכי טובה היא שירותי פינוי למפעלים גדולים לעומת שירותי פינוי למחסנים. בעוד במחסנים מתמודדים בעיקר עם ארגזים וניירת, במפעלים יש צורך לדעת כיצד לשנע ולהוביל מכונות גדולות וכבדות.

במילים אחרות, שירותי פינוי למפעלים דורשים היערכות שונה לחלוטין ומחייבים כוח אדם מיומן שמסוגל להתמודד עם המשקל והעומס. מלבד השינוע עצמו, יש לתכנן את ההובלה גם מבחינת סוג הרכבים שמקצים לטובת הפרויקט וכדאי לחשוב על פוליסת ביטוח בתוקף לציוד יקר ערך ולמכונות תעשייתיות גדולות.

כל הסיבות לבחור בשירות של חברת ש.ה.מ הובלות

חברת ש.ה.מ הובלות מתמחה בפינוי ארכיונים ומחסנים. לנו יש ניסיון מוכח עם שירותי פינוי למפעלים, מחסנים ובתי עסק ונשמח לעמוד גם לרשות לקוחות פרטיים בכל רחבי הארץ. התייעצות איתנו עכשיו תאפשר לך להכין את המחסן או הארכיון לפינוי גם בהתראה קצרה או ארוכה, בלי לחרוג ממסגרת התקציב.

רוצה לפנות את הארכיון אבל דואג למסמכים ולניירת? חשוב לך לסיים מוקדם את הפינוי של המחסן? שיחה קצרה עם המומחים של חברת ש.ה.מ הובלות ונוכל להרכיב לך הצעת מחיר משתלמת בהתאמה אישית.

זקוק למידע נוסף? צוות ש.ה.מ הובלות בע״מ ישמחו לענות לכם על כל שאלה
מאמרים נוספים
delivery truck
מובילים בשבילך עולם ומלואו 03-9699212

תפריט נגישות