טיפים ומאמרים

לוגו לקוח עדכונים |
  • העברת משרדי Facebook בישראל מרוטשילד ת״א למתחם שרונה, הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״מנורה מבטחים״ מתל-אביב לרמת-גן הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״טבע״ בעיר פתח-תקווה הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״HERBALIFE״ לעזריאלי חולון הסתיימו בהצלחה!

  • מעבר חברת פייפאל למגדל אלקטרה ת"א, הסתיים בהצלחה!

track לקוחות עסקיים track לקוחות פרטיים

חברת הובלות לעסקים ומשרדים

paper

עמידה בלוח זמנים, ייצוגיות ומחירים הוגנים הם רק חלק מהקריטריונים שבהם חברת הובלות צריכה לעמוד כדי להציע את השירות שלה עבור בעלי עסקים ומשרדים. אז איך עוברים למקום חדש ומתחילים ברגל ימין? הנה כל מה שכדאי לדעת

אחד היתרונות של שירותי הובלות בא לידי ביטוי ביכולת להתאים אותם לצרכים של קהל היעד והלקוחות. מטבע הדברים, יש הבדל בין הובלה שמיועדת לסטודנטים צעירים שרק עוברים לראשונה לדירה משלהם – לבין הובלה למשפחות עם ילדים. חוץ מזה, הובלה לאנשים פרטיים דורשת ארגז כלים אחר מאשר הובלה לעסקים ומשרדים.

בתחום העסקי והמסחרי קיימים פרמטרים אובייקטיביים שאליהם כדאי להידרש כאשר בוחרים חברת הובלות. ראשית, רצוי לאסוף כמה שיותר המלצות על שירותי הובלות משרדים וכך להגדיל את הסיכוי לבחירה מושכלת. את ההמלצות על הובלות לעסקים ניתן לקבל מחברים, קרובים, בני משפחה וגם קולגות או עובדים. שנית, חשוב לדעת מה מאפיין הובלת משרד ובאיזה קריטריונים חברת הובלה צריכה לעמוד.

מה נדרש מחברה שמציעה שירותי הובלות למשרדים ועסקים?

חברת הובלת עסקים ומשרדים חייבת לעמוד בלוח זמנים. נכון שדיוק הוא אלמנט חשוב בכל שירותי ההובלות, אבל בתחום העסקי והמסחרי יש לו ערך מוסף: אם חברת ההובלות מתעכבת או שההובלה נמשכת זמן רב יותר מהמשוער, המשמעות היא שלא ניתן לקבל קהל או להעסיק עובדים.

כפועל יוצא מכך, בעלי משרדים ועסקים מפסידים כסף והמוניטין שלהם נפגע. זה משהו שלא צריך להסכים לו ואין סיבה להתפשר עליו כבר בשלבים המוקדמים של השוואה בין שירותים שונים של חברות הובלה ואחסנה.

חוץ מזה, חברת הובלות שמציעה שירותי הובלות למשרדים ועסקים חייבת להחזיק כוח אדם ששומר על ייצוגיות. העובדים של חברת הובלות כזו צריכים להיראות ייצוגיים כי הם מסתובבים בין המשרדים ויש להם השפעה על הרושם הראשוני שאותו הלקוחות של העסק מקבלים. כאשר בעלי עסקים מתכננים מעבר משרד, הם צריכים להביא בחשבון את הדברים הקטנים שעושים הבדל גדול.

כמה עולה לעבור משרד?

סל השירותים של חברת הובלת עסקים ומשרדים מתומחר על פי הצרכים של קהל היעד והלקוחות. כיום לדוגמא ישנם פערי מחירים של עשרות אחוזים, כי כל הצעה מחושבת בנפרד לפי המרחק הגיאוגרפי, כמות הציוד, הקומה וכן הלאה. עם זאת, בעלי משרדים ועסקים לא אמורים לשלם ביוקר כדי לפתוח דף חדש ולהתחיל ברגל ימין.

חברת הובלות מקצועית תציע מחיר הוגן לבעלי משרדים ותספק להם חשבונית מס כחוק, שבה הם יכולים להשתמש על מנת לקזז את העלות מחבות המס שלהם. בשביל לוודא התאמה בין הצעת המחיר של חברת הובלות לבין המקובל בתחום ובענף, ניתן להיעזר במידע מאתרי אינטרנט ורשתות חברתיות.

כל היתרונות של חברת הובלות

אין לבעלי משרדים או עסקים ברירה, אלא להשתמש בשירות מקצועי של חברת הובלות. כאשר חברת הובלות מעורבת בתהליך, בעלי משרדים ועסקים יכולים להמשיך להתעסק במה שהם טובים בו: המוצרים או השירותים שלהם, קבלת הקהל, ניהול העובדים וכן הלאה.

הדרך הנכונה לתכנן מעבר של המשרד או העסק היא להסתכל על שירותי הובלות כהשקעה משתלמת. הובלות הן לא הוצאה רגילה, כי הן מגלמות בתוכן תועלת וערך מוסף גם עבור בעלי עסקים ומשרדים. בשביל להפוך את הערך הזה למשתלם, כדאי לבעלי עסקים ומשרדים לתת עדיפות לחברה מקצועית.

חברה שמתמחה בשירותי הובלות משרדים ועסקים תעשה עבודה מעולה גם בפריסה ארצית רחבה. אחרי שיוצרים קשר עם חברה כזו, כל שנותר הוא לקבוע תאריך.

זקוק למידע נוסף? צוות ש.ה.מ הובלות בע״מ ישמחו לענות לכם על כל שאלה
מאמרים נוספים
delivery truck
מובילים בשבילך עולם ומלואו 03-9699212

תפריט נגישות