טיפים ומאמרים

לוגו לקוח עדכונים |
  • העברת משרדי Facebook בישראל מרוטשילד ת״א למתחם שרונה, הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״מנורה מבטחים״ מתל-אביב לרמת-גן הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״טבע״ בעיר פתח-תקווה הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״HERBALIFE״ לעזריאלי חולון הסתיימו בהצלחה!

  • מעבר חברת פייפאל למגדל אלקטרה ת"א, הסתיים בהצלחה!

track לקוחות עסקיים track לקוחות פרטיים

פינוי וסידור למשרדים ומפעלים

paper

מעבר משרד או מפעל מחייב תכנון יסודי של פינוי החפצים ולאחר מכן סידור מחדש של הרהיטים, המחשבים, הציוד, המכונות ועוד. למזלם של בעלי עסקים, ניתן כיום לרכז גם את שירותי ההובלה וגם את שירותי הפינוי והסידור מול אותה חברה

בעלי משרדים או מפעלים יכולים להחליט על הצורך לעבור למקום חדש בגלל שורה ארוכה של סיבות. ברוב המקרים, המעבר מתרחש על רקע רצון להגדיל או להקטין את המשרד, כדי להקל על העובדים, על מנת להיחשף ללקוחות חדשים או מרצון לעמוד בקריטריונים של המדינה לקבלת מימון והטבות מס.

מבחינה פרקטית, המעבר כרוך בתיאום שירות הובלות מול חברה מקצועית. עם זאת, מה שרבים מבעלי המשרדים והמפעלים לא תמיד מביאים בחשבון זה את החשיבות של שירותי פינוי וסידור.

מה כוללים שירותי פינוי וסידור למשרדים ומפעלים?

פינוי משרדים הוא שירות שניתן על ידי חברה מקצועית. באמצעות התאמה אישית של שירותי פינוי עסקים או פינוי מפעלים לצרכים של קהל היעד והלקוחות, ניתן לאפשר להם לרכז את כל היתרונות מול אותה חברה שמבצעת עבורם את ההובלה?

שירותי פינוי וסידור למשרדים ומפעלים כוללים את הטיפול בתכולה. המשמעות היא שבעלי מקצוע של חברת הובלות מגיעים מוקדם אל המשרד, המפעל או העסק, מרכזים את התכולה במקום מסודר ולאחר מכן מכינים אותה להעמסה על המשאיות. כמו כן, שירותי פינוי משרדים וגם פינוי עסקים או מפעלים מותאמים לצרכים של קהל יעד מסחרי מבחינת הטיפול הרגיש במכונות, ציוד חשמלי, רהיטים, מחשבים וכן הלאה.

מה קורה אחרי שמבצעים את ההובלה?

היתרון של שירותי פינוי וסידור למשרדים ומפעלים הוא טיפול מא' ועד ת' בכל צרכי הלקוח. לאחר פינוי תכולת משרד, עסק או מפעל, נציגים של חברת ההובלות גם דואגים לסידור של התכולה במקום החדש. באמצעות סידור משרדים או מפעלים באופן הזה, בעלי עסקים יכולים לחזור לשגרה כמה שיותר מהר ולהתחיל לקבל בחזרה קהל, עובדים, ספקים ועוד.

האפשרות לתאם גם את הפינוי ולאחר מכן גם את ההובלה והסידור של תכולת המשרד או המפעל מול אותה חברה היא חדשות מעולות ללקוחות בסקטור המסחרי. בין אם מתאמים את השירות הזה אחרי רכישת ריהוט משרדי חדש ויקר או בין אם מעוניינים לתאם פינוי תכולת משרד בהתראה קצרה, זה פתרון אידיאלי שמחזיר מהר את ההשקעה.

כמה עולים שירותי פינוי וסידור למשרדים ומפעלים?

שירותי פינוי וסידור למשרדים ומפעלים הם השקעה משתלמת. כאשר בעלי מקצוע מטעם חברת הובלות לוקחים אחריות על פינוי ציוד משרדי, זה אומר שהעובדים שלהם יכולים בזמן הזה להמשיך לייצר הכנסות ולקבל קהל. מבחינת מוניטין, האפשרות לחזור מהר לשגרה לאחר מעבר והידיעה שיש בעלי מקצוע שמטפלים בנושא של פינוי וסידור המשרד היא גם כן יתרון שלא כדאי להתעלם ממנו.

גם כלכלית נטו, בעלי עסקים ומשרדים משלמים בנפרד על שירותי פינוי וסידור – אבל לא מדובר על הוצאה רגילה אלא על השקעה מיידית. כאשר בעלי משרדים, עסקים ומפעלים מרכזים את כל השירותים מול אותה חברת הובלות, הם חוסכים לעצמם זמן ומבצעים את המעבר גם מהר וגם יעיל.

אנחנו כאן בשביל העסק שלך!

המומחים של ש.ה.מ הובלות בע״מ ישמחו להרכיב עבורך הצעת מחיר בהתאמה אישית עבור שירותי פינוי וסידור למשרדים ומפעלים. אם החלטת לעבור, כדאי להשאיר פרטים באתר ולדבר איתנו בהקדם.

 

זקוק למידע נוסף? צוות ש.ה.מ הובלות בע״מ ישמחו לענות לכם על כל שאלה
מאמרים נוספים
delivery truck
מובילים בשבילך עולם ומלואו 03-9699212

תפריט נגישות