טיפים ומאמרים

לוגו לקוח עדכונים |
  • העברת משרדי Facebook בישראל מרוטשילד ת״א למתחם שרונה, הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״מנורה מבטחים״ מתל-אביב לרמת-גן הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״טבע״ בעיר פתח-תקווה הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״HERBALIFE״ לעזריאלי חולון הסתיימו בהצלחה!

  • מעבר חברת פייפאל למגדל אלקטרה ת"א, הסתיים בהצלחה!

track לקוחות עסקיים track לקוחות פרטיים

איך בוחרים חברת הובלות?

paper

בדיקת רקורד, קבלת המלצות והתייעצות עם בעלי ניסיון יכולים לעזור בבחירת חברת הובלות מקצועית. במאמר הבא נסביר למי פונים על מנת לקבל מידע כזה ולמה הוא בכלל חשוב

מקצועיות של חברת הובלות נמדדת במספר פרמטרים. ראשית, חברת הובלות מקצועית משתמשת בציוד שמתאים לסוג ההובלה. התאמה אישית מאפשרת לבחור ציוד מסוים להובלות של משרד, ציוד אחר להובלות של בית וציוד ספציפי להובלות של מעבדות, מחשבים ופריטים רגישים אחרים.

שנית, חברה מקצועית מבוססת על כוח אדם מיומן. אם לחברה יש אנשים מקצועיים, גם השירות שהיא תספק לקהל היעד והלקוחות יהיה ברמה גבוהה. עם זאת, לא תמיד קל לדעת מראש מה רמת המקצועיות של החברה – לכן יש צורך בהמלצות.

החשיבות של המלצות על חברת הובלות

הדבר החשוב ביותר שאותו כדאי לעשות לפני בחירת החברה המובילה הוא לבדוק רקורד, המלצות וחוות דעת מבעלי ניסיון. המלצה חיובית היא תמיד אינדיקציה מעולה לרמת המקצועיות של החברה, מה גם שמקבלים אותה מראש ולא בדיעבד.

במילים אחרות, המלצות מאפשרות לנו לדעת מה לקוחות אחרים חשבו על החברה. המלצות טובות מוכיחות שמדובר על חברה מקצועית ואת המידע אנחנו יכולים לקבל בלי להתחייב לשום דבר. אם בודקים רקורד של חברת הובלות ומקבלים חוות דעת מבעלי ניסיון, מגדילים את הסיכוי לבחירת חברת הובלות מקצועית ואמינה.

מה בודקים בתוך כל המלצה?

גם כאשר בודקים רקורד ושומעים חוות דעת מלקוחות מרוצים, צריך לדעת באיזה נושאים להתמקד. כך למשל חשוב לשאול לא רק באופן כללי על השירות של החברה ועל העמידה שלה בלוח זמנים, אלא גם להתמקד בביצועים וברמת האריזה.

אפשר לנצל את ההמלצות על מנת לברר האם לחברה יש מחסני אחסון ברמה גבוהה, כמה יעלה להשתמש בהם והאם ניתן גם לתאם שירות של פירוק והרכבת ריהוט משרדי. בנוסף, רצוי לתת עדיפות לחברה שמתמחה באריזת תכולה באופן מקצועי ומשמר – לרבות במהלך שינוע ציוד רגיש למעבדות או טיפול במחשבים (כולל מיפוי, ניתוק וחיבור עמדות קצה).

כפי שאפשר להבין, המלצות יכולות לגעת בהמון נושאים והתפקיד שלנו כלקוחות לעתיד הוא למקד אותם בשירות הרלוונטי. אז כמו שחברת הובלות מקצועית מתאימה את השירות שלה לצרכים של קהל היעד והלקוחות, כך כדאי גם לנו להשתמש בחוות דעת שונות.

למה צריך ביטוח ומה האחריות של המוביל?

אי אפשר לדבר על חברת הובלות מקצועית ומומלצת בלי להזכיר פוליסת ביטוח ואת האחריות של המוביל. אם רוצים לצאת להובלה בראש שקט, חשוב לעשות את זה עם חברה שיש לה פוליסת ביטוח רלוונטית. כמו כן, יש לתאם מראש את רמת האחריות של המוביל ולהעלות על הכתב כל הסכמה בעל פה.

היתרון של פניה אל חברה מומלצת בא לידי ביטוי בכך שהיא כנראה כבר הוכיחה את המקצועיות שלה. כדי שחברת הובלות תצליח לעשות את זה, עליה לקחת אחריות מלאה על התכולה – משלב השינוע במשאית ועד הפריקה.

ש.ה.מ הובלות – בלי שום פשרות!

המומחים של ש.ה.מ הובלות בע"מ מבינים את הקושי שמתעורר אצלך בעת בחירת חברת הובלות. אז כדי לעשות לך חיים קלים יותר, אנו מרכזים את כל השירותים החשובים תחת קורת גג אחת. מעבר לכך, יש מאחורינו שורה ארוכה של לקוחות מרוצים.

השארת פרטים באתר הרשמי של חברת ש.ה.מ הובלות היא הצעד היחיד שמפריד בינך לבין שירותי הובלות מתקדמים למגזר העסקי והפרטי. אנו נשמח לעמוד לרשותך בהקדם ולצרף אותך למשפחת הלקוחות הממליצים.

זקוק למידע נוסף? צוות ש.ה.מ הובלות בע״מ ישמחו לענות לכם על כל שאלה
מאמרים נוספים
delivery truck
מובילים בשבילך עולם ומלואו 03-9699212

תפריט נגישות