טיפים ומאמרים

לוגו לקוח עדכונים |
  • העברת משרדי Facebook בישראל מרוטשילד ת״א למתחם שרונה, הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״מנורה מבטחים״ מתל-אביב לרמת-גן הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״טבע״ בעיר פתח-תקווה הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״HERBALIFE״ לעזריאלי חולון הסתיימו בהצלחה!

  • מעבר חברת פייפאל למגדל אלקטרה ת"א, הסתיים בהצלחה!

track לקוחות עסקיים track לקוחות פרטיים

חברת הובלה לעסקים

paper

לא כל חברת הובלות יכולה להציע את השירות המתאים לבעלי עסקים. בגלל שכל עיכוב בהובלה עלול לגרום לפגיעה בתפוקה ובעובדים, חשוב מאוד לבחור נכון את החברה המקצועית והטובה ביותר

חברת הובלה מספקת שירותים שונים לקהל יעד מגוון. לקוחות פרטיים למשל משתמשים בשירותי החברה כדי לפרק ולהרכיב רהיטים, להוביל ציוד אישי ולעבור דירה. לעומת זאת, לקוחות עסקיים בוחרים שירותי הובלה לפי פרמטרים אחרים: התמחות, מקצועיות והתחייבות לעמידה בלוח זמנים.

הובלות לעסקים שונות מהובלות ללקוחות פרטיים. בעוד אנשים פרטיים בוחרים חברת הובלות בעיקר לפי המלצות או מחיר, בעלי עסקים צריכים לוודא שהם פנו לחברה שזו ההתמחות שלה. אם חברת הובלה לא מתמחה בשירות לעסקים או שאין לה פוליסת ביטוח מתאימה לציוד המשרדי הרלוונטי, כל הצדדים עלולים להפסיד.

איזה שירותי הובלה מתאימים לבתי עסק?

עיכוב בהובלה עלול לגרום לפגיעה בתפוקה של העסק. נכון שגם אנשים פרטיים לא רוצים שההובלה שלהם תתעכב, אבל אצל בעלי עסקים זה דרמטי: אם ההובלה לא מגיעה בזמן או שצוות ההובלות מתעכב, זה אומר שאי אפשר לפתוח את החנות ושלא ניתן להעסיק עובדים. במילים אחרות, כל עיכוב בהובלה שווה הרבה מאוד כסף לבעלי עסקים ולכן זה פרמטר שהם לא יכולים להרשות לעצמו להתפשר עליו.

חוץ מזה, הובלות לעסקים מתאפיינות בכך שהן דורשות שינוע של ציוד רגיש ויקר ערך. בעוד אנשים פרטיים מובילים בעיקר רהיטים, מכשירי חשמל ביתיים, ארגזים וקרטונים – העברת עסקים כוללת מחשבים, מסמכי ארכיון, שרתים, עמדות עבודה ועוד. בשביל לבצע הובלות למשרדים ולדאוג שכל הציוד יגיע ליעדו בשלום, החברה חייבת להיות מקצועית ולהסמיך למשימה אנשי צוות מיומנים.

איך בוחרים חברת הובלה?

כדאי לבעלי עסקים להגדיר מראש את הצרכים שלהם ורק אז לבחור חברת הובלה. אם בעלי משרדים מתכננים מעבר בפעם הראשונה ואין להם ניסיון קודם בהתנהלות מול חברות שמציעות את השירות הזה, יכול להיות שיהיה מקום לקבל המלצות. את ההמלצות על חברת הובלה ניתן לקבל מקולגות, באתרי אינטרנט או אפילו דרך העובדים.

בנוסף, רצוי לתאם שירותי הובלה לתאריך שנוח גם עבור העסק – אבל גם לעובדים וללקוחות. אין סיבה למשל לעבור משרד דווקא בתקופה הכי עמוסה בשנה, או כאשר צריך לדאוג לקבלת קהל ושירות לקוחות. מנגד, בהחלט ניתן לתאם הובלות למשרדים לשעות הבוקר המוקדמות, לשעות הלילה או לסופי שבוע. כדי לעשות את זה, צריך למצוא חברת הובלה זמינה שיודעת לגלות גמישות לפי הצרכים של בעלי עסקים בכל רחבי הארץ.

שירות הובלות כהשקעה משתלמת

העברת עסקים על ידי חברת הובלה מתומחרת לפי פרמטרים אובייקטיביים. בין היתר, את המחיר קובעים בהתאם למרחק ההובלה, מספר הארגזים והקרטונים, דרישות מיוחדות של הלקוחות וכן הלאה. כך לדוגמא המחיר הבסיסי הוא להובלה למרחק של עד 30 ק"מ, משלמים תוספת למרחק של עד 100 ק"מ ומקבלים הצעה אחרת לגמרי במרחקים ארוכים יותר.

עם זאת, בעלי עסקים צריכים להסתכל על שירותי הובלה מקצועיים בתור השקעה משתלמת. בסופו של דבר, אף בעל עסק לא אמור להוביל את הציוד לבד. גם אם אין לבעלי עסקים הרבה ציוד ואפילו אם מדובר על משרדים קטנים יחסית, כנראה שעדיף שחברת הובלות תיקח על עצמה את האחריות.

בזמן שההובלה מתבצעת על ידי בעלי מקצוע מיומנים ומנוסים, בעלי משרדים יכולים להמשיך לעבוד, לקבל קהל ולייצר הכנסות. זה בדיוק מה שהופך שירות מקצועי של חברת הובלה להשקעה משתלמת שמחזירה את עצמה מהר.

זקוק למידע נוסף? צוות ש.ה.מ הובלות בע״מ ישמחו לענות לכם על כל שאלה
מאמרים נוספים
delivery truck
מובילים בשבילך עולם ומלואו 03-9699212

תפריט נגישות