טיפים ומאמרים

לוגו לקוח עדכונים |
  • העברת משרדי Facebook בישראל מרוטשילד ת״א למתחם שרונה, הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״מנורה מבטחים״ מתל-אביב לרמת-גן הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״טבע״ בעיר פתח-תקווה הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״HERBALIFE״ לעזריאלי חולון הסתיימו בהצלחה!

  • מעבר חברת פייפאל למגדל אלקטרה ת"א, הסתיים בהצלחה!

track לקוחות עסקיים track לקוחות פרטיים

שהמ – חברת הובלות בראשון לציון

paper

לעבור דירה זאת חוויה מרגשת אך יכולה לפעמים להיות גם מאתגרת, על מנת לעבור את כל התהליך על הצד הטוב ביותר כדאי לתכנן אותו היטב לפרטים מתחילתו ועד סופו, וכמובן, להיעזר באנשי המקצוע הנכונים

אז איזה מהחלקים יכולים לגרום לכם ללחץ סביב מעבר הדירה: האריזות, המיון, הסידורים או הפריקה? ואולי בכלל זה הכל ביחד, ריבוי המשימות הכרוכות במעבר הדירה?

כך או כך, אם התם מרגישים שהכל גדול עליכם, או אם אתם מעוניינים לעבור את כל התהליך בשקט נפשי, כדאי לשקול שירותי הובלה, שיסייעו לכם לעבור את התהליך על הצד הטוב ביותר.

מתן שירותי הובלה לכל חלקי הארץ

כאשר אתם רוצים לבחור חברת הובלות, לדוגמה, חברת הובלות במרכז, הנטייה הטבעית היא לחפש שירותי הובלה קרוב אליכם הביתה. אך כשמדובר בשירותי הובלה, אין כל משמעות לאזור שאתם גרים בו, מאחר ויתכן והמעבר מתבצע למרחק גדול. אם אתם גרים בחיפה, והמעבר הוא לראשון לציון, תרגישו חופשי לעשות השוואת מחירים מקיפה, גם אם זה אומר שתזמינו את שירותיה של חברת הובלות בראשון לציון.

מתן שירותי הובלות גם למשרדים

מה קורה אם בכלל לא מדובר בדירת מגורים? חברת הובלות נותנת שירותי הובלה למשרדים במרכז, בצפון, בדרום ובכל חלקי הארץ.

הובלות למשרדים במרכז לעיתים דורשים מיומנות גדולה יותר מאחר ויש ריבוי ציוד משרדי וחשוב לשמור על הסדר על מנת להקים את המשרד במשכנו החדש. לעיתים תצטרכו לתאם מראש עם צוות ההובלה מה היקף העבודה הצפוי על מנת לדעת האם יש צורך להגיע עם צוות מורחב או שהצוות הקבוע יכול להספיק.

מה כוללים שירותי הובלות למשרדים במרכז?

גם כאן תצטרכו לתאם ציפיות עם חברת ההובלה. ייתכן שאת שלב האריזות תרצו לבצע באופן עצמאי לגמרי, תוך מיון והשלכת ציוד מיותר. אך במקרים מסוימים יש צורך גם בצוות אריזה ובציוד אריזה כמו ארגזי קרטון המתאימים להובלה ונירות וניילונים המיועדים להגנה על ציוד שביר.

בנוסף, לעיתים יש צורך בפירוק של רהיטים מסוימים והרכבתם במקום החדש, וגם על כך יש לסכם מראש כי ביצוע משימה זו עלול להיות פשוט מאד או מורכב מאד ויש להיערך לכך מראש.

גם בבתים פרטיים שירותי ההובלה יכולים לכלול מספר סוגי שירותים, לדוגמה – אריזה, מיון, הרכבה ופירוק וסידור הציוד בבית החדש. את כל אלו יש לדעת מראש ולבצע תיאום ציפיות מפורט עם צוות ההובלה על מנת למנוע עוגמת נפש או נזק לציוד יקר ערך.

עלות שירותי הובלה

עלות שירותים אלו משתנה מלקוח ללקוח וזאת בהתאם למספר משתנים. חברות הובלה בראשון לציון לא יעלו יותר או פחות מחברות הובלה באילת או בקרית שמונה, אבל השירותים שהם יתנו ישפיעו על המחיר הסופי. בכל מקרה,

מרחק הנסיעה הוא פרמטר אחד היכול להשפיע באופן משמעותי על עלות השירות.

פרמטר נוסף, שחשוב לדעת מראש הוא כמות הציוד ומשקלו כמו מקררים, מיטות זוגיות, מכונות כביסה ורהיטים כבדים נוספים. אם ברצונכם לבקש מחברת ההובלות שירותים נוספים כמו פירוק והרכבה, אריזה לפני המעבר ועוד, יש לקחת בחשבון שעלות השירות תתייקר, אך לעיתים שווה לשלם עוד סכום מסוים על מנת לסיים את התהליך בראש שקט.

המלצות

אז איך ניתן למצוא חברת הובלות הגונה ואמינה, בעלת מחירים שווים לכל כיס? המלצות זה שם המשחק. אם יש לכם מכרים שיכולים להמליץ לאחר קבלת שירות טוב, כדאי להשתמש בהמלצה. אך במידה ולא, גם באתרי אינטרנט ישנם חוות דעת של גולשים שיכולים לעזור בשעת הצורך.

זקוק למידע נוסף? צוות ש.ה.מ הובלות בע״מ ישמחו לענות לכם על כל שאלה
מאמרים נוספים
delivery truck
מובילים בשבילך עולם ומלואו 03-9699212

תפריט נגישות