טיפים ומאמרים

לוגו לקוח עדכונים |
  • העברת משרדי Facebook בישראל מרוטשילד ת״א למתחם שרונה, הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״מנורה מבטחים״ מתל-אביב לרמת-גן הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״טבע״ בעיר פתח-תקווה הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״HERBALIFE״ לעזריאלי חולון הסתיימו בהצלחה!

  • מעבר חברת פייפאל למגדל אלקטרה ת"א, הסתיים בהצלחה!

track לקוחות עסקיים track לקוחות פרטיים

העברת משרדים גדולים וקטנים

paper

האופן שבו בוחרים להוביל ולהעביר משרד משפיע על החזרה לשגרה, על העובדים ועל הלקוחות. אבל למה יש הבדל בין משרדים גדולים וקטנים וכיצד מבטיחים ביצוע מושלם במינימום הוצאות? הנה המדריך המלא

העברת משרדים דורשת מחברת הובלות להקפיד על מקצועיות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אמנם דרישה כזו רלוונטית לכל שירות הובלות, אבל בעת מעבר משרד היא כוללת בתוכה שיקולים שאין בעת מעברים רגילים.

קודם כל, האופן שבו מעבירים משרד קובע תוך כמה זמן יהיה אפשר לחזור לפעילות ולייצר הכנסות. אז בעוד בבית פרטי לדוגמא המשמעות היחידה היא פגיעה מסוימת באיכות החיים והשגרה, במשרדים זה יכול לעשות את ההבדל בין חודש רווחי להפסדי. מעבר לכך, המעבר משפיע לא רק על בעלי משרדים ועסקים – אלא גם על העובדים והלקוחות.

היתרונות של שירות הובלה למשרד

המסקנה מהאמור לעיל היא שהדבר החשוב ביותר הוא למצוא חברה מקצועית שמתמחה בהובלות למשרדים. לא מספיק לבדוק שזו חברת הובלות ושיש לה משאית, אלא צריך להתעקש ולשאול אותה את הדברים הבאים: כמה שנות ניסיון יש לה בהעברת משרדים, כמה עובדים היא מעסיקה, איך היא מבטיחה עמידה בלוח זמנים, האם היא יכולה להגיע גם בשעות הערב או לפנות בוקר כדי לבצע הובלה של המשרד בלי לפגוע בקבלת הקהל וכן הלאה.

אם בוחרים נכון חברה שמתמחה בשירות של הובלת משרדים ומרכזים את כל הפתרונות שלה תחת קורת גג אחת, מסירים דאגה אחת מאוד קריטית מהרשימה. לאחר מכן, אפשר להיכנס אל עובי הקורה ולהצביע על ההבדלים בין העברת משרדים גדולים וקטנים.

הגודל של המשרד והשפעתו על ההובלה – ועליכם

אפיון הצרכים של הלקוח מתבצע בשלב יחסית מוקדם של תיאום שירותי הובלות. בתחום המשרדים והעסקים, כוללים באפיון התייחסות לגודל המשרד מבחינת מספר העובדים שיש לו וכמות הארגזים, התכולה, הרהיטים והקרטונים. ככל שהמשרד גדול יותר, כך חברת ההובלות נדרשת לבצע התאמות מיוחדות יותר.

הגודל של המשרד משפיע על המחיר של ההובלה ולכן גם על המחיר שתשלמו. כאן רואים פערי מחירים של עשרות אחוזים גם בלי קשר לתחום העיסוק, כי העברת משרד הייטק קטן תמיד תהיה זולה יותר מאשר העברת מפעל ייצור או סניף בנק גדול. כמו כן, כל שירות של הובלות למשרדים דורש היערכות אחרת מבחינת החברה.

חברת הובלות מתמחרת את עלות השירות לפי התכולה, המרחק והיום או החודש. זול יותר לעבור משרד בחורף מאשר בקיץ ועדיף לעשות את זה באמצע השבוע מאשר בימי חמישי. אלו הדברים הקטנים שעושים הבדל גדול בשירותי הובלות, אז כדאי גם לבעלי משרדים להפנים אותם.

איך חברת הובלות יכולה להעביר משרד גדול?

חברה שמציעה שירות של הובלת משרדים חייבת להציב את האינטרסים של קהל היעד בראש סדר העדיפויות. נציג אחד לפחות של החברה צריך להגיע מוקדם כדי להסתכל על המפרט, לבדוק מאיפה יהיה הכי נכון לבצע את ההעמסה ולתכנן את הפריקה במשרד שאליו עוברים. בנוסף, כדאי לתאם שירות מחברה שמסוגלת גם לספק פתרונות לאריזה, פירוק והרכבת רהיטים וכן הלאה.

מבחינת בעלי משרדים, שירות הובלות הוא חובה ולא פריבילגיה. אבל זה לא אומר שבעלי משרדים ועסקים צריכים להתפשר על פחות מהטוב ביותר. גם אם מחליטים לעבור משרד בהתראה קצרה, האיכות של שירותי הובלות היא זו שבודקים עוד לפני שמשווים מחירים ומקבלים המלצות. אם המחיר הוגן והשירות מקצועי, כנראה שיהיה משתלם לבעלי משרדים לשלם עליו עוד כמה שקלים.

 

זקוק למידע נוסף? צוות ש.ה.מ הובלות בע״מ ישמחו לענות לכם על כל שאלה
מאמרים נוספים
delivery truck
מובילים בשבילך עולם ומלואו 03-9699212

תפריט נגישות