טיפים ומאמרים

לוגו לקוח עדכונים |
  • העברת משרדי Facebook בישראל מרוטשילד ת״א למתחם שרונה, הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״מנורה מבטחים״ מתל-אביב לרמת-גן הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״טבע״ בעיר פתח-תקווה הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״HERBALIFE״ לעזריאלי חולון הסתיימו בהצלחה!

  • מעבר חברת פייפאל למגדל אלקטרה ת"א, הסתיים בהצלחה!

track לקוחות עסקיים track לקוחות פרטיים

הובלה של ציוד רגיש ומעבדות

paper

הדרך היחידה להוביל ציוד רגיש, מכשור טכנולוגי ואביזרי מעבדות היא להשתמש בשירות מקצועי של חברה מיומנת. אבל מה בדיוק ההבדל בין סוגים שונים של שירותי הובלות ואיך בוחרים את החברה המתאימה? הנה כל התשובות

ציוד רגיש הוא חלק בלתי נפרד מכל בית עסק, חנות, מפעל וכמובן גם מעבדות. כתוצאה מכך, בעלי מעבדות או חברות בתחום הפארמה והקוסמטיקה שבוחרים לעבור למקום אחר צריכים לבחור שירות הובלות ייעודי. במסגרת שירות הובלות מן הסוג הזה, מביאים בחשבון את המאפיינים של הציוד הרגיש ובעיקר את הערך שלו.

בשביל הובלת ציוד רגיש, מכשור טכנולוגי ואביזרי מעבדות צריך לבחור חברה שיש לה ביטוח מקיף. אמנם ביטוח מקיף לציוד לא מונע מראש את הנזק, אבל הוא כן מבטיח פיצוי כספי גבוה בכל מקרה של חלילה תאונה או פגיעה. חוץ מזה, כדאי לוודא ניסיון ומיומנות עם הובלת ציוד מן הסוג הזה.

מה מאפיין שירות הובלות של ציוד רגיש ומעבדות?

הובלה של ציוד רגיש ומעבדות מתאפיינת בתהליך ארוך שיש לו כמה שלבים. בשלב הראשון, צריך לבדוק האם יש צורך בפעולה מסודרת של ניתוק עמדות קצה לצורך הובלה של מחשבים. ברוב המקרים, אותה חברת הובלות שיודעת כיצד לבצע את הניתוק גם יכולה לקחת אחריות על חיבור עמדות קצה. זהו שירות מעולה, שחוסך זמן והוצאות עבור בעלי מעבדות וחברות.

חוץ מזה, כדאי לבחור שירות הובלות שמגלם בתוכו גם אפשרות של פינוי וגריטה או לכל הפחות פינוי ארכיונים. זה רלוונטי בעיקר להובלות של מעבדות ותיקות שיש מאחוריהן המון שנות פעילות ולכן גם מסמכים רגישים, אבל שכיח מכפי שנהוג לחשוב. בכל מקרה, בודקים את זה מראש ולא מחכים ליום ההובלה כדי לוודא היתכנות.

מה לגבי ציוד דיגיטלי?

הובלה של ציוד רגיש ומעבדות כוללת בתוכה התייחסות נפרדת לסוגים שונים ורבים של אביזרים. אלו יכולים להיות אביזרים רפואיים, ציוד טכנולוגי מתקדם, מחשבים, עמדות עזרה ראשונה, מבחנות ועוד. לצד כל אלו, סביר להניח שבכל מעבדה יהיה גם ציוד דיגיטלי כגון מסכי מחשב, מקלדת, עכבר וכן הלאה.

העברת ציוד דיגיטלי מתבצעת לאחר עיטוף והגנה מלאה. את הציוד הדיגיטלי ניתן  לעטוף בין היתר באמצעות ניילון נצמד, פצפצים או משטחי אריזות וקרטונים. לאחר מכן, דואגים להוביל את הציוד הדיגיטלי באופן מסודר אל תוך משאית ההובלות ולאבטח אותו בחלק הפנימי שלה. אם חברה מנוסה מבצעת את התהליך, אפשר להיות רגועים לגבי זה שהציוד יגיע ליעדו בשלום.

כך בוחרים חברת הובלה מתאימה

היכרות עם המאפיינים השונים של ניתוק עמדות קצה לעומת חיבור עמדות קצה לדוגמא היא חלק חשוב באופן שבו בוחרים חברת הובלות. אם רוצים ליהנות מהיתרונות של הובלת ציוד בצורה מסודרת ורגישה, צריך לוודא שחברה מקצועית לוקחת על עצמה את התהליך. לרוב, ניתן לדעת שהחברה מקצועית לפי המלצות ולפי מספר שנות הניסיון שיש לה.

עם זאת, הטעות הנפוצה היא לבחור כל חברת הובלות לפי אותם פרמטרים אובייקטיביים – בלי להתייחס למאפיינים של כל הובלה בנפרד. אבל כפי שאפשר להבין, להובלה של ציוד רגיש ומעבדות יש תכונות מיוחדות. בשביל לוודא התאמה בין רמת המקצועיות או סוג המיומנות של חברת הובלות לבין הדרישות של הלקוחות, אין ברירה אלא לבחון כל מקרה לגופו.

יש לך שאלות? רוצה להוביל בצורה מקצועית את כל סוגי הציוד הרגיש, לרבות אביזרים יקרי ערך של מעבדות רפואיות וטכנולוגיות? המומחים של ש.ה.מ הובלות כאן בשבילך.

זקוק למידע נוסף? צוות ש.ה.מ הובלות בע״מ ישמחו לענות לכם על כל שאלה
מאמרים נוספים
delivery truck
מובילים בשבילך עולם ומלואו 03-9699212

תפריט נגישות