טיפים ומאמרים

לוגו לקוח עדכונים |
  • העברת משרדי Facebook בישראל מרוטשילד ת״א למתחם שרונה, הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״מנורה מבטחים״ מתל-אביב לרמת-גן הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״טבע״ בעיר פתח-תקווה הסתיימו בהצלחה!

  • העברת משרדי ״HERBALIFE״ לעזריאלי חולון הסתיימו בהצלחה!

  • מעבר חברת פייפאל למגדל אלקטרה ת"א, הסתיים בהצלחה!

track לקוחות עסקיים track לקוחות פרטיים

טיפים להובלה עם מנוף ושינוע ציוד כבד

paper

צריכים מנוף כדי להוביל ציוד כבד? רוצים לסיים את ההובלה מהר, אבל בלי להתפשר על הבטיחות? כדאי שתקראו את המאמר הבא ותשתמשו בכמה טיפים חשובים

האופן שבו מבצעים הובלה עם מנוף לא דומה להובלה רגילה. למרות ששירותי הובלות מנוף יכולים להתאים גם ללקוחות פרטיים וגם לקהל יעד עסקי, ההבדל בא לידי ביטוי בחברה שמספקת את השירות: בשביל להציע שירות של הובלות עם מנוף, על נציגי החברה להיות בעלי הכשרה מתאימה וניסיון רלוונטי.

בשביל הובלה רגילה לדוגמא לא צריך יותר מכוח אדם מיומן וחזק. אבל בשביל לבצע הובלת מנוף, חייבים מפעיל מנוף שמוסמך לכך. יתרה על כך, עם מנוף הובלות דורשות גם סידורים טכניים – החל ממציאת מקום חניה, דרך תנועה של המנוף בתוך העיר ועד הפריקה באתר היעד.

החדשות הטובות הן שאפשר ללכת על בטוח גם עם שירותי מנוף ובעיקר עם שינוע של ציוד כבד. איך עושים את זה? הנה כמה טיפים שתוכלו לאמץ באופן מיידי:

  1. בחרו משאית מנוף מתאימה

משאית מנוף יכולה לשמש בתחום ההובלה, התעשייה, הלוגיסטיקה, הבניין וענפים רבים אחרים. עם זאת, חשוב לבחור חברת הובלות שיש לה את הציוד המתאים לביצוע עבודות מנוף ושינוע ציוד כבד.

במחלקת שינוע כבד של חברת הובלות מקצועית יופעלו משאיות וטריילרים שמצוידים במנוף עצמי. מבחינת מפרט, על המנוף להיות בעל כושר העמסה גבוה של 25-150 טון וצריך לוודא שהוא מסוגל להגיע לגובה של עד 48 מטר. אם צריכים להכניס ציוד ומכונות למפעלים, מומלץ לבדוק הם ניתן לתאם שירותי הובלות עם מנופים ניידים בממדים שמאפשרים להיכנס למבנה.

  1. התאימו את ההובלה לסוג הציוד

שירותי מנוף בהובלה מבית פרטי עוזרים אם חדר המדרגות צר, בקומות גבוהות או כדי לחסוך מאמץ. מנגד, בסקטור התעשייתי והמסחרי משתמשים בשירותי שינוע לציוד כבד כדי להעביר מכונות, כלי רכב הנדסיים וציוד מכני הנדסי ממקום למקום. לכן, לא כל מנוף מתאים לכל סוג של ציוד.

הפתרון הוא לתאם הובלה לפי הציוד שאותו מתכננים לשנע. זה השלב למשל שבו מתייעצים עם בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום של שירותי מנוף, בין אם מדובר על גיזום עצים, גננות או הרמה, הנפה והובלה של ציוד בניין.

  1. בררו איזו הסמכה יש לצוותי העובדים ומנהלי העבודה

הובלות עם מנוף ייחודיות בכך שהן מחייבות פיקוח מצד מנהלי עבודה בעלי הסמכה מתאימה. בשביל לתאם שירותי מנוף מן הסוג הזה, מומלץ לבחור חברה שמעסיקה צוותי עובדים ומנהלי עבודה שמיומנים בפרויקטים כאלה ויש להם ניסיון מוכח.

ההסמכה של צוותי העובדים ומנהלי העבודה יכולה לסייע בעיקר בפרויקטים כגון הכנסת ציוד ומכונות למפעלים, הצבה במקום, העברת משרדים, הובלת ציוד אלקטרוני רגיש, שינוע קרוואנים וכן הלאה.

בנוסף, כדאי לבחור שירות הובלות שכולל שימוש בציוד עזר ספציפי – כמו מלגזות 2.5-35 טון עם מנוע דיזל או חשמל, מעמיסים טלסקופיים להוצאת ציוד מהמכולות, עגלות שינוע מתקדמות, ג'קים וכמובן מתקני LIFTER לעבודות בשטח וגובה מוגבלים.

  1. השוו מחירים

הובלת מנוף ושינוע ציוד כבד לא חייבים להיות יקרים. גם אם לא מוכנים להתפשר על בטיחות ועל עמידה בלוח זמנים, אפשר להשוות מחירים ולקבל כמה הצעות שונות. לאחר מכן, משתמשים בהצעת המחיר כדי להזמין את השירות מחברה שמתחייבת לרמת שירות בלתי מתפשרת.

לסיכום, השימוש במנוף מתאים לסוגים שונים של הובלות ולשינוע ציוד כבד. בפרויקטים כאלה, חשוב לבחור היטב את החברה המבצעת.

זקוק למידע נוסף? צוות ש.ה.מ הובלות בע״מ ישמחו לענות לכם על כל שאלה
מאמרים נוספים
delivery truck
מובילים בשבילך עולם ומלואו 03-9699212

תפריט נגישות